21/2/14

La personalització dels continguts, un ideal no sempre assolible

Recentment hem llegit diversos articles al voltant de la necessitat de personalitzar els continguts per cada xarxa social i fins i tot, per a cada comunitat de Google+

És cert que en la mesura que personalitzem el contingut, en funció de les característiques de cada entorn, més fàcil serà que arribi als nostres destinataris.

Aquest principi és igualment cert pel què fa als dispositius, no llegim de la mateixa manera en una pantalla d’ordinador que en un mòbil, una tauleta o una tv.

Per tant, si realment volem arribar als usuaris, convindrà que els continguts estiguin personalitzats per a cada públic i situació.

Fins aquí el món ideal, però si ets una PIME i no pots contractar els recursos per què et facin aquest treball d’orfebreria fina, i et trobes que no pots arribar a tot, hauràs d’aprendre a prioritzar, això sí, cuidant que la teva decisió no converteixi la teu esforç de promoció en promoció negativa.

Així, si has de fer una entradeta personalitzada per a diverses comunitats de Google+, busca les que són d’un mateix tema i que tinguin personalitat semblant i aprofita’t-en.

Si has de fer un web sigues especialment sintètic al redactar els continguts per tal que, quan es llegeixin des d’un smartphone, el contingut encara funcioni.

Però no prenguis la decisió sense tenir en compte les conseqüències. Trobar aquesta mena d’estratègies, et faran la vida més fàcil i et poden permetre arribar a qui t’interessa i disposar del temps per treballar en altres aspectes del teu negoci. El que és segur és que és millor no fer, que fer massa malament.

Ser conscient de les teves limitacions i evitar voler arribar a on no pots, t’ha d’ajudar a aconseguir els millors resultats possibles.    




I- Necessitem un web nou. Per on comencem?



L'equip de wordweb

La solució per a la PIME