2/1/14

I- Necessitem un web nou. Per on comencem?









Tot el que cal saber abans d’encarregar la realització d’una interfície digital corporativa (web, intranet, botiga virtual, etc.)


Sovint les empreses es troben que la realització d’un web corporatiu, una intranet o una botiga virtual esdevé un procés molt més llarg i complex del que havien previst. Sovint també, els resultats finals no acaben de ser els esperats.


Bona part del desajust entre expectatives i realitat es pot evitar formant els responsables de comunicació, caps de màrqueting i directius sobre el procés de realització d’un web: en què consisteix, quines implicacions tindrà aquest procés per a l’equip de l’empresa o organització, què es pot esperar i exigir, quin rol han d’assumir els diferents agents, etc. Més enllà de conèixer el procés, aquests professionals han de tenir clar que una interfície corporativa és, per damunt de tot, un element de comunicació que se serveix de la tecnologia, i no a la inversa.


Per tal que la creació d’un web sigui un procés eficient que acabi amb el resultat desitjat, les empreses han de tenir clars quins paràmetres són clau, més enllà del pressupost, a l’hora d’abordar el projecte.


Amb aquesta sèrie intentem apuntar algunes claus del què cal tenir en compte per definir i a portar a terme l’encàrrec correctament.

Propera entrada

A la propera entrada d'aquesta sèrie parlarem del context i l'organització al afrontar el fet comunicatiu.

L'equip de wordweb

La solució per a la PIME