Tot el que cal saber abans d’encarregar la realització d’una interfície digital corporativa (web, intranet, botiga virtual, etc.)
Bona part del desajust entre expectatives i realitat es pot evitar formant els responsables de comunicació, caps de màrqueting i directius sobre el procés de realització d’un web: en què consisteix, quines implicacions tindrà aquest procés per a l’equip de l’empresa o organització, què es pot esperar i exigir, quin rol han d’assumir els diferents agents, etc. Més enllà de conèixer el procés, aquests professionals han de tenir clar que una interfície corporativa és, per damunt de tot, un element de comunicació que se serveix de la tecnologia, i no a la inversa.
Per tal que la creació d’un web sigui un procés eficient que acabi amb el resultat desitjat, les empreses han de tenir clars quins paràmetres són clau, més enllà del pressupost, a l’hora d’abordar el projecte.
Amb aquesta sèrie intentem apuntar algunes claus del què cal tenir en compte per definir i a portar a terme l’encàrrec correctament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada