La metodologia de la comunicació digital, per a l'equip de wordweb, emana dels criteris de l'experiència d'usuari i l'eficiència comunicativa
- Els criteris de disseny centrat en l'usuari (user experience)
- Els recursos expressius de la solució visual
- L’adequació del discurs al medi
El disseny del producte, els continguts i serveis que ofereixi, la personalitat i la forma d’actuar de l’usuari, passen a ser variables determinants de l’èxit.
Cal entendre que tot el procés de conceptualització i disseny s’ha de fer amb el suport de l’equip tecnològic, per validar que les decisions preses són factibles.
En la següent infografia, basada amb la proposta definida per Jesse James Garret, representem l'esquema conceptual sobre el que hem desenvolupat la metodologia de la comunicació digital.
Fixeu-vos que aquest model es basa en considerar que la conceptualització d'un entorn web, en el sentit més ampli del terme, ha de tenir en compte dues variants:
1. El web com a sistema d'hipertext orientat a continguts
2. El web com a interfície de software orientat a tasques
Vegeu l'original |
Propera entrada
El paradigma de la comunicació digital, segons l'equip de wordweb
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada