Recentment hem llegit diversos articles al
voltant de la necessitat de personalitzar els continguts per cada xarxa social i fins i tot, per a cada comunitat de Google+
És cert que en la mesura que personalitzem el
contingut, en funció de les característiques de cada entorn, més fàcil serà que
arribi als nostres destinataris.
Aquest principi és igualment cert pel què fa
als dispositius, no llegim de la mateixa manera en una pantalla d’ordinador que en un mòbil, una tauleta o una tv.
Per tant, si realment volem arribar als
usuaris, convindrà que els continguts estiguin personalitzats per a cada públic
i situació.
Fins aquí el món ideal, però si ets una PIME i
no pots contractar els recursos per què et facin aquest treball d’orfebreria
fina, i et trobes que no pots arribar a tot, hauràs d’aprendre a prioritzar,
això sí, cuidant que la teva decisió no converteixi la teu esforç de promoció
en promoció negativa.
Així, si has de fer una entradeta
personalitzada per a diverses comunitats de Google+, busca les que són d’un
mateix tema i que tinguin personalitat semblant i aprofita’t-en.
Si has de fer un web sigues especialment sintètic
al redactar els continguts per tal que, quan es llegeixin des d’un smartphone, el
contingut encara funcioni.
Però no prenguis la decisió sense tenir en
compte les conseqüències. Trobar aquesta mena d’estratègies, et faran la vida
més fàcil i et poden permetre arribar a qui t’interessa i disposar del temps
per treballar en altres aspectes del teu negoci. El que és segur és que és millor no fer, que
fer massa malament.
Ser conscient de les teves limitacions i
evitar voler arribar a on no pots, t’ha d’ajudar a aconseguir els millors
resultats possibles.
Entrades relacionades
Un text ben treballat és imprescindible per aconseguir un web usableI- Necessitem un web nou. Per on comencem?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada