Introducció
Aquesta és la primera entrada d'una sèrie al voltant d'una botiga ficticia de bosses de pell que vol vendre per Internet.
Parlarem de com afrontar la presència a la xarxa en el cas d’un comerç petit o mitjà, que actualment no té presència a Internet o la té de manera poc efectiva.
Utilitzem un cas real per bé que amb dades fictícies per respecte a la confidencialitat.
És una botiga-taller on s’elaboren articles de pell artesanals, situada al barri de Sarrià de Barcelona.
El seu catàleg compta amb unes 1.000 referències, de les quals unes 400 són bosses i unes 600 són complements. Aquest catàleg es complementa amb encàrrecs d’articles dissenyats i fets a mida, ja que Bosses Barcelona té un departament de disseny propi.
El públic de Bosses Barcelona és el barri, especialment dones però també homes, de classe mitjana-alta. Aquest tipus de públic defuig del producte de “marca” per buscar un producte més exclusiu i personalitzat.
Actualment ha tendit a disminuir la compra impulsiva i a augmentar la reflexiva. El preu mitjà de les compres se situa entre els 150 i els 500 euros.
La publicitat de Bosses Barcelona és el boca-orella dels seus clients. La gent d’altres districtes de la ciutat que compra a Bosses Barcelona acostuma a ser gent que ha rebut un regal i que, en voler canviar-lo, descobreix el producte i la qualitat de Bosses Barcelona.
Utilitzem un cas real per bé que amb dades fictícies per respecte a la confidencialitat.
Bosses Barcelona
D’aquest comerç en direm Bosses Barcelona.És una botiga-taller on s’elaboren articles de pell artesanals, situada al barri de Sarrià de Barcelona.
El seu catàleg compta amb unes 1.000 referències, de les quals unes 400 són bosses i unes 600 són complements. Aquest catàleg es complementa amb encàrrecs d’articles dissenyats i fets a mida, ja que Bosses Barcelona té un departament de disseny propi.
El públic de Bosses Barcelona és el barri, especialment dones però també homes, de classe mitjana-alta. Aquest tipus de públic defuig del producte de “marca” per buscar un producte més exclusiu i personalitzat.
Actualment ha tendit a disminuir la compra impulsiva i a augmentar la reflexiva. El preu mitjà de les compres se situa entre els 150 i els 500 euros.
La publicitat de Bosses Barcelona és el boca-orella dels seus clients. La gent d’altres districtes de la ciutat que compra a Bosses Barcelona acostuma a ser gent que ha rebut un regal i que, en voler canviar-lo, descobreix el producte i la qualitat de Bosses Barcelona.
El primer objectiu, com veurem a la propera entrada, és trencar el límits del barri millorant la presència on-line.
L'equip de wordweb
L'equip de wordweb
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada