23/10/13

III - El repte de la presencia a Internet. Bosses Barcelona com exemple

Resum
Hem vist qui és Bosses Barcelona, la botiga fictícia que fem servir d'exemple, i els objectius que es proposa per trencar els seus límits geogràfics i ampliar el seu camp d'acció de manera progressiva.

Els valors que em poden fer fort a la xarxa

Seran els valors que tinguem i que siguem capaços de fer aflorar a la xarxa els que ens donaran la credibilitat.

En el cas de Bosses Barcelona els valors a transmetre són:

- Artesanal

- Exclusiu

- A mida

- Tracte personalitzat



- Qualitat (ben acabat)

- Varietat de dissenys

- Experiència

Un altre actiu de Bosses Barcelona és que els productes tant poden ser productes únics com seriats, sempre dins la seva gamma de bosses i complements [cinturons, carteres, corretges, fundes, caixes, etc.], i que a diferència de les marques que han de generar col·leccions permanentment, Bosses Barcelona es pot permetre tenir un catàleg sostingut i eclèctic, defugint de “les col·leccions de temporada” però sense renunciar a les novetats.

El que cal demostrar és que les avantatges, fruit dels valors i dels productes de Bosses Barcelona, seran suficients, en un món inundat per les marques, per aconseguir vendes significatives, tot i que no es pugui "tocar" el producte.

En el moment de definir i dur a terme un projecte de presencia a internet, no podem oblidar quins són els objectius que ens hem proposat i a qui van dirigides les nostres accions. Recordem-los: Trencar els límits geogràfics del barri i vendre per internet, pel què fa als objectius i a persones de classe mitja/alta, especialment dones, pel que fa al públic objectiu.

Per tant caldrà veure com transmetem els nostres valors per arribar a aquestes persones, en una primera etapa, per donar-nos a conèixer i, en una segona, per vendre on-line.

La propera entrada
A la propera entrada començarem a presentar el conjunt d'accions que es proposen a Bosses Barcelona per fer realitat el seu pla de presència a Internet.

L'equip de wordweb