Després de l'anàlisi, els projectes
1. La marca
En base a l’anàlisi i als objectius de Bosses Barcelona, vistos en les entrades anteriors, passem a concretar els projectes a dur a terme per a posicionar i vendre per
Internet.
Posicionar la botiga-taller “Bosses Barcelona” com a garant dels productes
La clau per a la venda a través d’Internet és
la credibilitat. En el cas de Bosses Barcelona no disposem d’una marca de
producte (l’experiència en el món “físic” ens diu que el producte sense marca
és un valor pel públic a qui va destinat aquest producte), però si que tenim la
possibilitat de desenvolupar i donar força a la marca de la botiga-taller Bosses Barcelona. És a dir el Taller Bosses Barcelona és la marca del
fabricant i el garant d’un producte del que no es visualitza la marca.
Aquest ha de ser l’objectiu primordial de la
primera etapa de la presència a Internet de Bosses Barcelona.
Projecte 1: Creació de la imatge de marca
Disseny del logotip “Bosses Barcelona”
acompanyada amb la paraula “Taller d’articles de pell”, escrit en l’idioma que
correspongui.
L’ús prioritari de la imatge de marca és el
web/botiga i tots els usos d’Internet incloses les xarxes socials. (per
exemple: caldrà preveure una versió del logotip que funcioni correctament a
Facebook).
Comentari
Molts dels logotips que trobem estan pensats
per a la impressió en paper i per a la retolació, però moltes vegades no
funcionen en pantalla i encara menys com a distintius dins les xarxes socials
(per exemple, Facebook només permet un identificador petit i quadrat).
Quan s’inicia un projecte de presència a
Internet cal avaluar si convé modificar la imatge de la marca, adaptar-la,
fer-la nova o si ja funciona com està, ja que té una incidència directa en el
reconeixement i per tant en la “reincidència” dels usuaris/clients.
L'equip de wordweb
La propera entrada
A la propera entrada el projecre web.L'equip de wordweb
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada